Boy laser, kesinambungan cerita.

Dihantar oleh pentadbir pada 16 Jan 2013. Difailkan di bawah Bashkortostan, Tatar Terkenal, Tag Popular: budak lelaki

Wartawan laman web kami Wartawan laman web kami berjaya menghubungi pahlawan penerbitan kami sebelumnya, Rafael Batyrov. Marilah kita mengingatkan pembaca bahawa kita bercakap mengenai seorang budak Tatar berusia 11 tahun yang dapat melihat penyakit orang di cermin. Hari ini dia sudah menjadi lelaki dewasa, dia berumur 19 tahun, dia berasal dari kampung Rapatovo, daerah Chekmagushevsky. Malangnya bagi kami, dia ternyata tidak terlalu verbose, tetapi kami masih berjaya mempelajari sesuatu.Setelah tamat pengajian, dia memasuki fakulti perubatan Universiti Perubatan Negeri Belarus (Universiti Perubatan), sekarang dia berada di tahun kedua. Secara selari, dia terlibat dalam gusti nasional Tatar "Kuresh", sudah menjadi calon untuk menguasai sukan. Pada masa lapang dia suka memancing, foto itu menunjukkan bahawa dia juga memperoleh hasil yang baik di sini. Tetapi yang paling penting kita tertarik pada pertanyaan apakah Raphael mempertahankan hadiah itu atau kemampuan yang dijelaskan dalam penerbitan sebelumnya. Kami dengan teliti bertanya kepadanya mengenai perkara ini. Raphael menjawab kami bahawa tidak ada yang berubah, orang masih datang kepadanya, banyak orang, bahkan ada pengunjung dari luar negara. Itulah yang dapat kita pelajari darinya. Semasa berpisah, kami ingin mendoakannya berjaya dalam pelajarannya dan percaya bahawa belajar di universiti perubatan hanya akan membantunya menguruskan kebolehannya, yang tentunya berguna untuk orang di sekelilingnya. Semoga berjaya Raphael!

dia bergelut untuk pergi memancing, gambar menunjukkan bahawa dia juga memperoleh hasil yang baik di sini. Tetapi yang paling penting kami berminat dengan soalan Admin:

Pukul 17:10

Saya menulis semula alamat halamannya yang dihubungi:

Tarikh Ditambah: 2015-09-13; pandangan: 10; Pelanggaran hak cipta

Boy-laser dari Bashkiria menyembuhkan orang dengan pandangan

Foto dari sumber terbuka

Menurut budak laser, cermin itu menggambarkan sejenis peta aura kita. Rafael Batyrov yang berusia 11 tahun dari daerah Chekmagushevsky melihat penyakit orang di cermin.

Pakar mendapati Raphael sakit mental

Kami menemui Rafael di sekolah pada pelajaran bahasa Tatar. Penyembuh kecil itu ternyata seorang budak lelaki pendek, berbintik-bintik dengan senyuman yang menawan. Raphael hampir tidak boleh berbahasa Rusia. Kami berkomunikasi dengannya di Tatar.

- Saya menemui kebolehan saya kira-kira setahun yang lalu, pada 8 Mac. Ayah Firgat membaca dengan lantang sebuah artikel di surat khabar mengenai seorang lelaki yang melihat melalui orang, - kata budak itu. - Saya katakan saya juga boleh melakukannya. Saya duduk ayah di depan cermin dan menyenaraikan semua luka.

Ayah lelaki itu dulu seorang perokok berat, dengan pengalaman lebih dari 30 tahun. Raphael membaca doa di atas sebotol air biasa, menggerakkan tangannya ke atasnya. Ayah saya minum dari tin dan berhenti merokok pada hari yang sama! Kanak-kanak itu menyembuhkan seorang pemabuk tanpa harapan dengan air "bermuatan" yang sama.

Firgat membawa kanak-kanak itu ke hospital daerah untuk doktor membuktikan atau menyangkal kemampuan anaknya. Walau bagaimanapun, tidak ada seorang pun di sana yang mendengarkan mereka, dan ketua doktor (sekarang adalah bekas) bahkan bertanya adakah budak lelaki itu didaftarkan dengan psikiatri. Di klinik Ufa, tidak ada yang mendengarkannya, walaupun Raphael dan ibu bapanya masih ingin mendengar pendapat yang berwibawa mengenai kemampuan penyembuh muda itu..

Menurut budak laser, cermin itu menggambarkan sejenis peta aura kita. Di tempat-tempat di mana pantulan menjadi gelap, tenaga "buruk" terkumpul. Oleh itu, organ yang berpenyakit terletak di sana..

Pada mulanya, Raphael hanya menunjukkan tempat yang sakit. Sekarang dia dapat memberikan diagnosis yang menyeluruh. Di rak budak desa berusia 11 tahun terdapat Alkitab, Al-Quran, ramalan Nostradamus dan buku rujukan perubatan. Sejak kecil, Raphael tidak memakan daging atau produk tenusu. Setiap orang yang datang kepadanya untuk rawatan diminta untuk tidak memakan daging babi.

Anak keajaiban menyembuhkan badan dan jiwa

Ibu kepada anak lelaki yang luar biasa Rasima Raufovna bekerja sebagai guru sekolah rendah di sekolah yang sama di mana anaknya belajar. Menurutnya, Raphael telah menyembuhkan beberapa guru, dan bahkan guru besar datang ke anak itu untuk berunding..

- Pada mulanya, saya agak malu untuk meminta pertolongan dari seorang pelajar sekolah kami, kata guru Raila Khabibullina, yang Rafael sembuh dari sinusitis. - Tetapi kerana saya dan ibu lelaki itu bersahabat, dia mengajak saya berkunjung. Dan Raphael mengajak saya melihat. Dua tahun yang lalu saya berada di hospital, saya telah mengeluarkan polip dari sinus rahang atas. Tidak tahu mengenainya, budak lelaki itu segera mengatakan bahawa saya menghidap resdung. Dia juga mendapati bahawa saya mengalami masalah gondok dan perut. Dia segera mula melayan saya. Saya menggerakkan tangan ke seluruh badan, tanpa menyentuh pakaian, dan kulit saya merasakan gelombang panas dari tangannya.

Raila Khabibullina percaya bahawa Raphael dapat menyembuhkan bukan hanya tubuh, tetapi juga jiwa. Kenyataannya adalah bahawa satu demi satu ibu bapanya meninggal, dan wanita itu, setelah mengalami tekanan yang teruk, tidak dapat menangis selama setahun. Dan selepas rawatan di Raphael, dia tiba-tiba menangis! Air mata mengalir dari mataku di tiga aliran. Dan ketika Riley tenang, dia merasa lega...

Populariti anak luar bandar semakin meningkat

Pada hujung minggu, seluruh barisan berbaris di luar rumah Batyrov. Contohnya, pada musim panas, budak lelaki itu mengambil 20 orang sehari yang mempunyai batu ginjal atau pundi kencing. Terutama datuk nenek yang terlalu kuat. Untuk beberapa waktu sekarang, Rafael tidak berjanji untuk menyembuhkan orang yang berusia lebih dari 50 tahun, kerana terlalu sukar bagi seorang anak. Hanya mendiagnosisnya.

Seorang penyembuh Siberia tertentu datang ke Batyrov. Dia mengatakan, berada beberapa kilometer dari Raphael, dia merasa seperti dirinya sendiri. Wanita itu mengatakan bahawa sekiranya kemampuan anak lelaki itu tidak terungkap pada usia 11 tahun, mereka akan membuat diri mereka terasa pada usia 27 tahun. Tetapi jika Raphael berhenti menolong orang, hadiah itu mungkin hilang tanpa jejak. Inilah anak kecil dan menyembuhkan orang dengan sebaik mungkin.

- Saya telah memberikan wawancara dengan banyak akhbar. Dan sekarang banyak orang datang kepada kami, - budak itu menghela nafas. - Mereka berasal dari seluruh Bashkiria, serta dari Tatarstan, Udmurtia, Perm, bahkan dari Utara. Saya tidak mempunyai masa untuk memeriksa mereka. Tetapi saya masih perlu belajar...

Budak laser itu adalah pelajar kelas lima. Dalam senarai mata pelajaran kegemaran, biologi adalah yang pertama, diikuti dengan matematik, sejarah, dan pendidikan jasmani. Dia bermimpi mendapatkan pendidikan perubatan, menjadi psikik untuk menyembuhkan orang.

"Komsomolskaya Pravda" bermaksud untuk membantu Rafael Batyrov menjalani pemeriksaan oleh penerangan perubatan terkemuka Bashkiria, yang akan mengesahkan atau menolak kemampuannya. Sekiranya perlu, kami bersedia untuk pergi bersama budak lelaki itu untuk berunding di Moscow. Ikuti penerbitan kami!

Foto dari sumber terbuka

Diuji sendiri

Untuk membuktikan kemampuannya, Raphael menawarkan untuk melihat saya. Kami memasuki bilik tidur dan budak lelaki itu duduk di atas bangku di hadapan pintu almari pakaian yang bercermin. Dia meletakkan dirinya di atas bangku di belakang saya, sedikit ke sisi. Saya melihat di cermin bagaimana budak lelaki itu meraih kerusi najisnya dengan tangannya, menyarungkan kaki kaus kaki ke atas dan menatap renungan saya dengan penuh perhatian. Ada perasaan bahawa dia melihat ke suatu tempat melalui kaca yang kelihatan. Dia bermula dengan kaki, berlama-lama di paras pelvis, dengan cepat mengalihkan pandangannya ke badan dan kepalanya. Ketika bertemu dengan matanya, saya berasa sedikit takut. Pandangannya menusuk seperti sinar laser. Nampaknya dia membaca fikiran saya dan melihat melalui jiwa saya...

- Anda mempunyai masalah tekanan darah rendah dan perut: anda makan secara tidak teratur, - setelah beberapa minit dia menyatakan dengan yakin.

Saya hampir duduk di kerusi. Bagaimanapun, saya sebenarnya menghidap gastritis dan tekanan darah saya rendah sejak kecil. Sebenarnya, budak lelaki itu bercakap dengan terperinci mengenai kesihatan saya, tetapi saya tidak mahu membincangkan beberapa nuansa. Raphael tidak melakukan satu kesalahan!

Batyrov rafael chekmagush

Dunia dicerminkan. Kedua-dua objek raksasa dan partikel mikroskopik tisu yang membentuk semua makhluk hidup mempunyai permukaan reflektif. Ini tentunya bukan kebetulan. Bagaimanapun, sifat cermin hampir tidak dapat dikaji. Dan cermin masih merupakan objek paling misteri yang pernah dimiliki seseorang. Suatu hari, pengetahuan tentang Yang Mulia Cermin akan terbuka untuk umat manusia, tetapi waktunya belum tiba.

Terdapat sikap istimewa terhadap cermin pada zaman dahulu. Sebagai contoh, orang Mesir percaya bahawa jiwa orang hidup di cermin. Oleh itu, mereka menguburkan cermin dengan pemiliknya. Ketika mereka membuka makam Tutankhamun, kemudian bersama dengan sarkofagus besar dan mamanya, dua sarkofagus kecil dengan cerminnya dijumpai. Di China, cermin bukan hanya alat ajaib, tetapi juga tanda kekayaan. Mereka menentukan status seseorang. Perhiasan yang terbuat dari cermin dipakai di tali pinggang, dan yang lebih penting bagi seseorang, semakin dia mempunyai cermin. Maharaja mempunyai cermin terbesar, dia diambil setelah dia menaiki kereta.

Ramai orang mengetahui percubaan doktor Amerika Raymond Moody, akibatnya pesakit melihat orang yang mereka sayangi di cermin. Ahli astrofizik Soviet yang cerdik Nikolai Kozyrev dituduh melakukan karlatan ketika mereka mengetahui bahawa dia mengusahakan mesin masa berdasarkan pemasangan cermin. Anda boleh menyenaraikan banyak kes yang tidak biasa yang melibatkan objek misteri ini. Inilah kisah lain yang melanda imaginasi kita.

Setiap hari, orang-orang dari seluruh negara datang menemui pelajar dari sebuah kampung Bashkir kecil di daerah Chekmagushevsky. Rafael Batyrov mendiagnosis dan merawat orang dengan melihat pantulan mereka di cermin. Hadiah ini diturunkan pada anak lelaki itu pada tahun 2005, ketika dia berusia 11 tahun. Ibu bapa mengakui bahawa mereka langsung tidak mempercayai anak mereka sehingga dia memberikan diagnosis yang tepat. Raphael sendiri mengatakan bahawa dia melihat semua proses dalam tubuh - pembelahan sel, aliran darah. Seperti gambar dari atlas anatomi.

Pada mulanya, dia memperoleh pengalaman, berusaha mengingat seperti apa organ yang berpenyakit. Dia mengakui bahawa walaupun ketika itu dia mempunyai pengetahuan perubatan. Dari mana, dia tidak tahu. Berita doktor muda itu langsung tersebar jauh di luar perbatasan Bashkiria. Pesakit berpusu-pusu ke rumah Batyrov. Ibu bapa menentangnya - Saya kasihan dengan anak yang sudah letih selepas sekolah. Tetapi sebelum bertahun-tahun, Raphael dewasa memotong - kerana dia diberikan untuk menolong orang, dia akan melakukannya.

Kebolehan Raphael diuji oleh doktor. Diagnosis yang dibuat oleh pakar bertepatan dengan yang dilihat oleh anak lelaki yang tidak biasa di cermin. Cermin untuk Raphael adalah alat, sama dengan sinar-X atau ultrasound untuk doktor. Selepas sekolah, Rafael akan memasuki universiti perubatan, dia mengatakan bahawa dia ingin terus merawat orang. Dia yakin bahawa doktor dengan kebolehan yang luar biasa akan dapat memberi banyak manfaat kepada pesakit. Mengapa cermin memberinya kemampuan seperti itu, Raphael tidak menyangka. Cukup untuk dia tahu mengapa.

Pada tahun 2012, Rafael benar-benar memasuki Universiti Perubatan Negeri Bashkir dan kini belajar untuk menjadi doktor di sana. Dia mempunyai banyak hobi yang dia lakukan pada masa lapang. Tetapi tidak banyak. Dia masih tidak dapat menolak orang yang berpaling kepadanya dengan masalah mereka..

Orang asing dan makhluk asing ada di sini!

UFO berhampiran.

Navigasi

  • Misteri ruang
  • Metafizik dan Psikologi
  • Tidak dapat dijelaskan
  • UFO
  • Paranormal
  • Rahsia Zaman Kuno
  • Rahsia Bumi

Rahsia Zaman Kuno

Kemalangan pelik atau corak sejarah

Ada sesuatu yang mistik mengenai Hugh..

Ilmu hitam di Vatikan

Sepanjang sejarah gereja dalam ilmu sihir.

The Legend of the Flying Dutchman

Hampir semua orang tahu legenda.

Metafizik dan Psikologi

Walaupun abad ke-21 berada di halaman, kita, seperti kita.

Anda mungkin menyedari bahawa kadang-kadang anda.

Mimpi kelesuan masih kekal.

Pada zaman tsar di Rusia mereka tidak memakai.

Blok iklan

Budak yang tidak biasa

Seorang penduduk Republik Bashkiria, Rafael Batyrov, mendakwa bahawa dengan bantuan cermin, dia dapat mengetahui tentang semua penyakit manusia: ketika dia melihat pantulan di cermin, dia dapat melihat aura. Tenaga negatif dipaparkan di tempat yang lebih gelap. Dan bintik-bintik inilah yang menunjukkan organ yang sakit dan bermasalah..

Raphael menemui pemberiannya pada usia 10 tahun. Kemudian dia mengajak ayahnya duduk di depan cermin dan memberitahunya semua penyakitnya. Ayahnya seorang perokok selama 30 tahun. Raphael membaca doa di atas segelas air dan memberi minum kepada ayahnya. Pada hari yang sama, ayah lelaki itu berhenti merokok. Juga, air yang dituturkan oleh Raphael menolong seseorang yang meminum alkohol. Ibu Rafael Rasim Batyrov bekerja sebagai guru, dia mengatakan yang berikut: "Raphael menyembuhkan banyak guru di sekolah kami, begitu juga dengan guru kelasnya.".

Pada mulanya, budak lelaki itu hanya dapat mengenal pasti bintik-bintik gelap dan membuat diagnosis kasar. Raili Khabibulina, seorang guru dari sekolah Raphael, mengatakan: “Pada tahun 2003, saya menjalani operasi, di mana doktor menemui polip di sinus saya. Raphael tidak tahu mengenai perkara ini, tetapi ketika dia memeriksa pantulan di cermin, dia melihat penyakit. Dan dia juga menasihati saya untuk memperhatikan tekak dan perut.
Kemudian dia bersetuju untuk memperlakukan saya: dia menggerakkan tangannya dari bahu ke arah lutut, tanpa menyentuh pakaiannya ".

Pada hujung minggu, orang ramai berbaris di luar rumah Batyrov. Setiap musim panas, Rafael melihat 20 pesakit sehari. "Saya memberikan banyak wawancara kepada penerbit yang berlainan," kata Rafael, "selalu ada banyak orang di rumah kami. Mereka datang dari seluruh Bashkiria dan bahkan dari republik lain. Sukar untuk saya bekerja dengan semua orang. Saya juga memerlukan masa untuk mendapatkan pendidikan ".

6 respons untuk "Budak tidak biasa"

  1. lintah
    6:46 petang pada 29 April 2019

dan bagaimana anda boleh menghubunginya??

lebih awal daripada gambar ini pada awal artikel ada gambar dengan koordinatnya. Saya diminta membuang.
pada masa ini koordinat... sayangnya, saya tidak dapat mencari.

beritahu saya bagaimana untuk mencarinya? alamat yang diinginkan. hanya ada satu harapan untuknya.

bolehkah anda merawat pendengaran anda?

Helo. Bagaimana anda boleh mendapatkan janji Raphael? Saya benar-benar ingin membawa anak perempuan saya kepadanya, mungkin dia akan membantu.

Pertama, ini perlu disahkan secara saintifik dan disahkan secara objektif; kedua, jika ini benar, maka perlu untuk memberi anak lelaki ini segala jenis bantuan untuk mendapatkan pendidikan perubatan dan seterusnya menyumbang kepada kegiatannya, kerana ini unik dan warisan negara kita, yang tidak dapat diabaikan.

Batyrov rafael chekmagush

Bagaimana dukun berfungsi, yang akan dibenarkan untuk sembuh bersama dengan ubat tradisional

Sekiranya seseorang sebelum ini meragui sama ada homeopati, ramuan, konspirasi dan azimat ada kaitannya dengan perubatan, sekarang kita dengan yakin boleh mengatakan ya. Kerana Kementerian Kesihatan Republik Belarus akan segera mulai mengeluarkan lesen kepada perwakilan ubat alternatif. Tetapi dengan syarat bahawa dukun (tukang sihir, ahli perubatan, penyihir, penyembuh) memiliki pendidikan perubatan, atau dia harus menjalankan kegiatannya di bawah pengawasan doktor atau organisasi khusus.

Adakah yang benar-benar mempercayai "hasil imbasan biofield" lebih daripada sekadar fizikal biasa?

Foto: Artur Salimov

Benar, bagi banyak orang, masih menjadi misteri bagaimana mengawalnya. Bagaimanapun, tidak semua orang ditakdirkan untuk mengesan "sinar kebaikan" yang dihantar oleh doktor yang tidak konvensional atau bagaimana perasaan "tubuh halus" pesakit.

Bagaimana penyembuh merawat penyakit yang teruk? Saya akan cuba mengetahuinya berdasarkan pengalaman saya sendiri.

"Meluruskan badan Ilahi"

Kepada siapa saya harus berpaling? Dari banyak pilihan, mata muncul: sihir di sini dan desa, sejumlah penyihir hitam dan penyihir putih, dan tuan Reiki yang dapat sembuh pada jarak 1000 kilometer hanya dengan kekuatan pemikiran... Tetapi saya memerlukan sesuatu yang lebih nyata, misalnya, "Pelurus Ilahi" yang menggoda badan ”atau lebih baik segera bergabung dengan kumpulan latihan yang berwawasan. Dan ulasannya sedemikian rupa sehingga mana-mana doktor yang berkelayakan boleh dicemburui. Di antara penyembuh yang dimuliakan di Internet adalah Danai Shardeev (selepas ini, namanya telah diubah. - Ed.).

Senarai kemahiran dan kemampuan sangat mengagumkan:

Ia dapat menyembuhkan tulang belakang, mata, penyakit wanita, saluran gastrousus (saluran gastrousus), sistem peredaran darah, epilepsi, barah. Membersihkan karma, menghilangkan kerosakan dan mata jahat, menghilangkan intipati, menghilangkan ketakutan, kemurungan dan sebagainya.

Hampir keseluruhan klinik multidisiplin dalam satu orang. Hebat! Dan ketika itu tulang belakang dicubit dan sesuatu yang mencurigakan gatal telinga kanannya, kepalanya sakit, tetapi sama sekali tidak ada kata-kata tentang suasana hati. Oh, semua orang! Melankolis dan blues, lepaskan dari kerja ke ahli sihir selama beberapa jam.

Sebagai seorang hipokondria berusia 26 tahun yang benar, dipenuhi rasa kasihan, kecurigaan dan kegelisahan untuk masa depan (semuanya menurut Stanislavsky), saya terbang untuk bertemu dengan seorang lelaki yang mengetahui segalanya. Selain itu, dia tinggal di sebelah Ufa.

"Saya membuang penyakit dengan solat"

- Kami tidak tinggal di Amerika, kami perlu menanggalkan kasut kami, - lelaki tua itu menemui saya di lorong rumah bandar. Dan saya dengan patuh kembali ke jalan dan meninggalkan flat balet di beranda. Tetapi di luar "penerimaan" saya tidak pernah dijemput. Ternyata ini sudah menjadi pejabat..

- Adakah anda mengambil garam dan teh? Dia bertanya.

Eh, kegusaran. Perbualan pagi mengenai produk-produk ini entah bagaimana keluar dari kepalaku, sama seperti aku terburu-buru. Sudah tentu, ingatan gadis itu dimaafkan saya, tetapi saya diminta untuk tidak melupakannya di masa depan.

- Anda mempunyai banyak penyakit, negatif, dan ia mesti dihilangkan. Dan kemudian garam boleh dimasukkan ke dalam bilik mandi, ia akan menyerap semuanya, dan teh juga.

- Saya minum teh seperti itu setiap hari, dan mandi dengan garam adalah perkara biasa.

- Anda boleh menggunakannya setiap hari - ia tidak akan membantu. Dan di sini mereka menyerap doa. Adakah anda tahu apa itu solat? Dia membersihkan.

- Doa apa yang anda baca?

- Muslim. Adakah tulang belakang anda sakit? (Saya bercakap mengenai dia di telefon).

- Ya, walaupun doktor mengatakan semuanya baik-baik saja. Nampaknya saraf itu dicubit. Dan juga kesemutan di belakang telinga, dan anda lihat sendiri, ingatannya gagal. Ini bukan kali pertama saya melupakan sesuatu.

Dan kemudian semua yang paling menarik bermula, ahli sihir dan ahli sihir mula melakukan ucapan mereka dan dengan segala cara yang mungkin akan mengingatkan saya.

- Saya membersihkan penyakit dengan doa. Tetapi pertama-tama, fahami bahawa semua yang diciptakan oleh Yang Mahakuasa adalah hidup, termasuk penyakit. Dia menciptakan baik dan buruk, malaikat, jin, dan manusia. Planet, Matahari, alam semesta, galaksi, tumbuhan - semua makhluk hidup, masing-masing, juga penyakit ini. Tidak ada kekacauan di dunia. Dia memerintahkan agar semuanya bergerak dengan cara tersendiri. Mustahil untuk memahaminya kerana dia mahakuasa. Oleh itu, Bumi bergerak mengelilingi Matahari, Bulan juga bergerak. Dan tidak ada yang bertabrakan dalam berapa juta tahun. Betul? Sekiranya anda terbang di luar (ada sedikit) ribuan kilometer dari Bumi - sudah ada kekosongan, tidak ada. Keadaan yang tidak selesa bagi seseorang. Betul? Seluruh sistem ini bergerak ke jurang, dan tidak bertembung dengan apa-apa, - Danube memberitahu saya..

Catatan: semasa saya diam-diam mendengar cerita tentang struktur alam semesta, namun, sebagai orang yang tidak asing dengan astronomi, saya sedikit protes: "Tetapi bagaimana dengan perlanggaran Bima Sakti dengan galaksi Andromeda, yang, menurut para saintis, akan terjadi dalam 4 miliar tahun? ! Secara umum, pelanggaran galaksi sudah diperhatikan dengan kuat dan utama dengan bantuan teleskop yang kuat. Dan gambar diterbitkan dalam penerbitan dan laman web ilmiah. Dan bagaimana kehidupan di angkasa boleh disebut tidak selesa ?! Umumnya mustahil untuk tinggal di sana ".

Tetapi mungkin ini adalah tafsiran agama mengenai struktur alam semesta. Dan membandingkan sains dan doktrin kadang-kadang penuh.

- Yang Maha Kuasa mengirim 140 ribu nabi ke setiap bangsa. Yang pertama ialah Adam. Antaranya ialah Yesus Kristus. Dan tujuh nabi akan datang ke setiap bangsa, tidak akan ada lagi. Kemudian hanya hari penghakiman, - meneruskan bahagian pengenalan di Danube. - Dia mengutus kita malaikat untuk menolong kita, jika kita melakukan sesuatu yang salah, kita menderita penyakit. Kemudian kita mati. Terdapat 10 nyawa di Bumi untuk setiap orang. Hanya Yang Maha Esa yang kekal.

- Ini adalah petikan dari Al-Quran?

- Tidak hanya dia, ada semua yang diambil bersama. Berikut adalah kata-kata "Bismillahi r-rahmaani r-rahim", maknanya sesuai pada tujuh halaman.

- Beberapa jenis penyahkodan, makna rahsia?

"Kami tidak dapat langsung memahaminya. Walaupun dengan kata-kata ini dia segera memberi petunjuk kepada kehidupan: "Aku tidak menciptakan kamu sehingga kamu akan berbuah dan kaya." Saya ciptakan untuk anda menyembah saya, Allah, perawi itu berterusan. "Tetapi saya juga tidak memerlukan penghormatan anda. Mengapa dia mengatakan demikian? Kerana dia mempunyai segalanya, akan ada apa yang dia katakan. Kita hanya perlu sampai ke syurga. Dan banyak yang akan jatuh selepas pembersihan. Jadi penyakit, katanya, adalah rahmat. Dan kita semua wujud kerana rahmat. Sekiranya dia tertidur sebentar, maka semuanya akan hilang, runtuh menjadi debu. Inilah yang saya bicarakan, kita mesti berusaha untuk kekayaan rohani, untuk kehidupan rohani.

Leukemia adalah bentuk barah kanak-kanak yang paling biasa, dan kemoterapi sayangnya masih merupakan rawatan utama..

Foto: Artur Salimov

- Saya setuju, beberapa penyakit membuat anda berfikir tentang kehidupan dan kekal.

- Ya, kita semua berasal dari Tuhan, dan pergi kepada Tuhan. Apa yang kita bawa ke sana?

- Tidak ada kenangan, semua pawagam, muzik, gambar - ini bukan kehidupan rohani. Ada yang mengatakan makanan. Ia tidak berbau seperti kerohanian. Kehidupan rohani adalah ibadah dan doa. Hanya anda yang dapat membawanya bersama, kata Danube. - Setiap orang diberi bakul, seseorang setelah kematian akan mengosongkannya, seseorang - penuh. Ngomong-ngomong, tubuh seseorang akan muda di sana, seperti badan anda, dan dia juga perlu diberi makan. Sesiapa yang mempunyai bakul penuh akan cerah dan gembira di sana, dan jika kosong, gelap dan tidak ada yang kelihatan, gins akan dijumpai.

Letakkan tangan anda pada sahasrara

... Siapa yang anda bekerja?

- Saya berada di MFC. Saya berhenti, - Saya berbohong.

- Kenapa... cukup layak. Cuma kesihatan telah gagal dan saya ingin mencari pekerjaan mengikut keinginan saya, lebih kreatif.

- Kawasan lumbar anda sakit?

"Tetapi masih di kawasan lumbar," dia menyimpulkan dengan yakin. - Anda mempunyai keretakan di sebelah kiri (di sini anda memukul! Memang, bahagian kiri terasa sakit sedikit), masih tulang belakang anda, masalah pada bahagian wanita kecil, di bahagian kepala, mata (tentu saja, saya datang dengan kacamata!). Dan kaki saya sakit?

- Lutut, dan pergelangan kaki (memang begitu, saya memutarnya).

- Sekarang duduk, jangan memikirkan apa-apa, sekarang kami akan membersihkan anda. Ini mengakhiri dialog dan upacara bermula. Setelah memakai tudung, saya duduk dengan mata tertutup tanpa bergerak selama 25 minit. Secara jujur, ia menenangkan dan menenangkan. Bagaimanapun, mereka mencuba membersihkan karma anda. Kemudian, seperti yang dilakukan oleh umat Islam di akhir solat, mereka mengalihkan tangan ke wajah mereka. Dan dialog dimulakan lagi.

- Anda mempunyai kerosakan dari ibu anda. Sudah menjadi buruan untuk tidur sekarang?

- Adakah itu sedikit.

- Kepala perlu dirawat. Terdapat gumpalan merah di sebelah kanan. Ini mungkin tumor, tetapi baru mula terbentuk. Penyakit ini masuk dan secara beransur-ansur mula hidup dan berkembang. Sekiranya anda tidak mengeluarkannya, sekurang-kurangnya berapa banyak yang anda potong masih akan muncul di sana. Ibu sakit?

- Pah-pah - tidak mengeluh.

- Baiklah, dia hanya mempunyai semangatnya yang kuat, tetapi kamu jatuh cinta (ini entah bagaimana menyinggung perasaan). Boleh awak datang lagi? Setiap hari anda mesti datang lima kali berturut-turut. Dan anda tahu bahawa anda masih menghadapi masalah perut?

- Ia berlaku ketika saya banyak berdosa dengan air kering.

- Dari sini dia sakit diberikan pada tulang belakang.

- Jadi awak kata saya ada keretakan di sana!

- Inilah tulang belakang, seperti pelangi, pelbagai warna. Chakra pergi dari atas ke angkasa.

- Kita semua mempunyai chakra. Tenaga berasal dari angkasa dan tenaga pelbagai warna turun ke tulang belakang. Dan neuron yang tidak kelihatan berasal dari tulang belakang, yang diberi makan oleh tenaga perut, hati, buah pinggang - segala yang lain..

- Ya, jika di suatu tempat hati sakit, tenaga masuk ke dalam. Atau jika sebaliknya, terdapat terlalu banyak tenaga, ia turun ke tulang belakang. Jadi hernia muncul, penonjolan. Tulang belakang itu sendiri tidak pernah sakit. Semua organ dalaman memberinya makan, jika ada yang tidak kena, dia mula sakit.

- Anda mungkin bermaksud ujung saraf yang masuk ke organ? - Saya dengan berhati-hati berusaha membetulkan guru. Sungguh keajaiban, mana-mana pelajar sekolah akan mengatakan bahawa neuron tidak masuk langsung ke hati. Mereka mesti berada di otak, otak dan saraf tunjang. Tetapi nampaknya seseorang benar-benar melampaui alam semesta.

- Neuron! - penyembuh cuba mendorong saya. - Mereka lebih kurus. Secara kasar, ia seperti membandingkan batang pokok dan rambut. Neuron menghantar tenaga dengan baik ke angkasa dan belakang.

"Komputer memakan tenaga anda"

- Bagaimana dengan mata? Kiri kiri saya berdenyut semasa anda membaca doa. By the way, baru-baru ini mereka memukul saya dengan lutut semasa latihan..

- Ini jalan keluar. Dan mata anda sakit kerana anda banyak duduk di depan komputer. Ia menghisap tenaga, mengambil nur, warna mata. Perlu memakai cermin mata ringan.

- Cermin mata ringan? Di mana hendak membelinya?

- Cara menggayakannya?

- Dan anda tidak akan memeriksa, periksa belakang anda di sana?

- Saya melihat anda seperti sinar-X. Saya melihat masalah anda.

- Dan anda lihat dari foto? - Saya bertanya, menunjukkan jadual kerja di mana sekurang-kurangnya 30 potret dibentangkan.

- Mereka yang tidak boleh datang, jadi saya bersihkan. Ada autisme, penyakit genetik, radang paru-paru, banyak yang menderita tulang belakang, ada alkohol. Hampir semua orang sembuh. Walau bagaimanapun, selepas kemoterapi, yang paling sukar untuk disembuhkan. Sekiranya terdapat leukemia, perut hampir tidak dapat disembuhkan.

- Berapa lama masa yang diperlukan untuk merawat barah??

- Onkologi dari tiga bulan hingga dua tahun. Anda perlu membaca setiap hari.

- Ini adalah penyakit yang serius.

- Dan Parkinson dirawat selama lapan bulan. Wanita itu pergi bekerja lagi, dan pada masa yang sama suaminya disembuhkan dari alkohol. Saya juga membaca doa dari cerebral palsy. Bagaimana semuanya berlaku di sana? Walaupun di dalam rahim, Shaitan dihuni oleh seseorang, jadi seseorang dilahirkan seperti ini.

Ringkasan total yang kacau. Semua luka adalah dari neuron yang bergerak dari organ ke tulang belakang. Ini memprovokasi kerosakan mereka, yang diwarisi. Tetapi ini adalah rahmat, dan itu membawa kepada pembersihan dan pengisian semula keranjang rohani untuk makanan organisme muda di akhirat. Kemoterapi memang jahat. Cerebral palsy bermaksud bahawa Shaitan sedang duduk di dalam. Parkinson boleh disembuhkan. Dan sesi 40 minit berharga 1000 rubel, yang menjengkelkan untuk diberikan.

- Anda mesti membayar semuanya. Terutama untuk kesihatan anda, - penyembuh menyimpulkan secara falsafah. Tetapi, nampaknya, setelah melihat di mata saya kesedihan berpisah dengan wang, pada akhirnya saya masih membaca doa pendek yang lain. - Sehingga wang itu dikembalikan dalam jumlah seratus kali ganda, jumlah seribu kali ganda.

Kami mengangkat tangan dan meminta wang Yang Mahakuasa

Foto: Artur Salimov

Saya tidak merasakan perbezaan tertentu sebelum dan sesudah lawatan itu, kecuali ada perasaan ringan dari kebodohan sepenuhnya. Atau mungkin ada gudang yang sedikit berbeza agar keajaiban dapat berfungsi? Setiap orang akan mempunyai pendapat mereka sendiri mengenai perkara ini, dan bahkan Kementerian Kesihatan Republik Belarus tidak akan dapat mengubahnya..

Ketua doktor Hospital Wilayah Tengah Chekmagushevskaya menggantikan Elza Syrtlanova

Tempat yang disiapkan untuk Elza Syrtlanova di poliklinik ke-38 telah diambil oleh ketua doktor Chekmagushev Erik Fazliakhmetov. Seorang sumber di hospital mengatakan dia gembira meninggalkan tempat kerjanya. Memimpin poliklinik di Ufa sangat berprestij, dan juga menjadi ketua doktor Hospital Daerah Tengah.

Kami akan mengingatkan, Elza Syrtlanova mengundurkan diri dari jawatan ketua doktor klinik setelah pemecatannya dari RCH. Kuvatov, di mana wabaknya jangkitan koronavirus baru berlaku.

Ketua doktor Chekmagushevskaya CRH digantikan oleh timbalannya Alina Latypova.

Foto: Alina Latypova / rangkaian sosial

Latypova Alina lulus dari Universiti Perubatan Negeri Belarus dengan ijazah dalam Pediatrik pada tahun 2011. Dia bekerja sebagai timbalan ketua doktor untuk jabatan perubatan di hospital wilayah Chekmagushevsk.

Erik Fazliakhmetov lulus dari Universiti Perubatan Negeri Belarus pada tahun 1998 dengan ijazah dalam Perubatan Am. Dia bekerja di Chekmagushevskaya CRH sejak 17 April 2017. Sebulan sebelum itu, ketua daerah Chekmagushevsky ditukar.

Rekans Yamaleev mengambil alih jawatan ketua daerah pada 9 Mac 2017. Berasal dari daerah Chekmagushevsky, Yamaleev sebelum ini bekerja sebagai ketua penasihat Pejabat Ketua Republik untuk berinteraksi dengan pihak perbandaran. Di Hospital Wilayah Tengah Chekmagushevskaya, isterinya, Elvira Yamaleeva, bekerja sebagai ketua bahagian personel..

Ulasan hospital daerah Chekmagushevskaya

Berkongsi maklumat berguna!

Ceritakan pengalaman anda dengan organisasi ini.

Malam ini, 15/03/2018, mereka membawa saya dengan ambulans ke hospital dengan sakit tekak folikel yang bernanah di daerah Chekmagushevsky. Saya tidak pernah melihat sikap seperti itu. Jururawat, setelah mencuci termometer di singki, biarkan saya menahannya. Kemudian doktor datang dan melihat kerongkongnya. Baca sepenuhnya

Ketua Lena Mukhametovna tidak memasukkan jabatan terapi tanpa wang. Dan doktor ini dipanggil terhormat, anda tidak boleh masuk ke wadnya, jika anda tidak sengaja pergi ke ambulans, maka dia tidak akan masuk dan menulis janji temu. Saya berbaring di sana selama seminggu. Baca sepenuhnya

Hospital daerah Chekmagushevskaya RB. Respons. Min, Bagautdinov Rauf Miftah uly April aenda 2 atna tepeya bulegende devalanyp chyktym Ketua doktor Salavat Zakievich Gizzatullin, Ketua jabatan terapi Mustafina Lena Mukhamedovna. Kergende kanda shiker 17, 0. baca sepenuhnya

Seorang kanak-kanak berusia 5 tahun hidup, didaftarkan di Chekmagushevo, pada 19 Mei, dia dikeluarkan dari daftar di Pusat Wilayah Pusat dan dilampirkan ke Rumah Sakit Pusat Mrakovo, mungkin?

Baru-baru ini, kaki saya sering mula sakit (vena varikos pada kedua kaki). Saya pergi ke hospital untuk berjumpa dengan ahli terapi (25 KAB. Saya tidak ingat namanya), jadi dia menyuruh saya pergi ke pakar bedah dan di samping itu dia menulis diagnosis bahawa saya menghidap obesiti darjah 2. Baca sepenuhnya

Saya telah tinggal di Chekmagush sepanjang hidup saya dan setiap kali saya kagum di hospital kami! Semua dilakukan hanya untuk wang. Kakak saya adalah caesar, membingungkan penderita dengan kelahiran pramatang, setelah keluar dari hospital, pakar pediatrik itu 1 kali dalam 6 bulan, dan kemudian kami memanggilnya sendiri. Baca sepenuhnya

Ulasan hospital bandar di Daerah Persekutuan Volga

Terima kasih kepada pakar bedah

Terima kasih kepada Sergey Vladimirovich Faloleev, dia melakukan operasi untuk membuang pundi hempedu. Sudah. Baca sepenuhnya

Orang asing dan makhluk asing ada di sini!

UFO berhampiran.

Navigasi

  • Misteri ruang
  • Metafizik dan Psikologi
  • Tidak dapat dijelaskan
  • UFO
  • Paranormal
  • Rahsia Zaman Kuno
  • Rahsia Bumi

Rahsia Zaman Kuno

Kemalangan pelik atau corak sejarah

Ada sesuatu yang mistik mengenai Hugh..

Ilmu hitam di Vatikan

Sepanjang sejarah gereja dalam ilmu sihir.

The Legend of the Flying Dutchman

Hampir semua orang tahu legenda.

Metafizik dan Psikologi

Walaupun abad ke-21 berada di halaman, kita, seperti kita.

Anda mungkin menyedari bahawa kadang-kadang anda.

Mimpi kelesuan masih kekal.

Pada zaman tsar di Rusia mereka tidak memakai.

Blok iklan

Budak yang tidak biasa

Seorang penduduk Republik Bashkiria, Rafael Batyrov, mendakwa bahawa dengan bantuan cermin, dia dapat mengetahui tentang semua penyakit manusia: ketika dia melihat pantulan di cermin, dia dapat melihat aura. Tenaga negatif dipaparkan di tempat yang lebih gelap. Dan bintik-bintik inilah yang menunjukkan organ yang sakit dan bermasalah..

Raphael menemui pemberiannya pada usia 10 tahun. Kemudian dia mengajak ayahnya duduk di depan cermin dan memberitahunya semua penyakitnya. Ayahnya seorang perokok selama 30 tahun. Raphael membaca doa di atas segelas air dan memberi minum kepada ayahnya. Pada hari yang sama, ayah lelaki itu berhenti merokok. Juga, air yang dituturkan oleh Raphael menolong seseorang yang meminum alkohol. Ibu Rafael Rasim Batyrov bekerja sebagai guru, dia mengatakan yang berikut: "Raphael menyembuhkan banyak guru di sekolah kami, begitu juga dengan guru kelasnya.".

Pada mulanya, budak lelaki itu hanya dapat mengenal pasti bintik-bintik gelap dan membuat diagnosis kasar. Raili Khabibulina, seorang guru dari sekolah Raphael, mengatakan: “Pada tahun 2003, saya menjalani operasi, di mana doktor menemui polip di sinus saya. Raphael tidak tahu mengenai perkara ini, tetapi ketika dia memeriksa pantulan di cermin, dia melihat penyakit. Dan dia juga menasihati saya untuk memperhatikan tekak dan perut.
Kemudian dia bersetuju untuk memperlakukan saya: dia menggerakkan tangannya dari bahu ke arah lutut, tanpa menyentuh pakaiannya ".

Pada hujung minggu, orang ramai berbaris di luar rumah Batyrov. Setiap musim panas, Rafael melihat 20 pesakit sehari. "Saya memberikan banyak wawancara kepada penerbit yang berlainan," kata Rafael, "selalu ada banyak orang di rumah kami. Mereka datang dari seluruh Bashkiria dan bahkan dari republik lain. Sukar untuk saya bekerja dengan semua orang. Saya juga memerlukan masa untuk mendapatkan pendidikan ".

6 respons untuk "Budak tidak biasa"

  1. lintah
    6:46 petang pada 29 April 2019

dan bagaimana anda boleh menghubunginya??

lebih awal daripada gambar ini pada awal artikel ada gambar dengan koordinatnya. Saya diminta membuang.
pada masa ini koordinat... sayangnya, saya tidak dapat mencari.

beritahu saya bagaimana untuk mencarinya? alamat yang diinginkan. hanya ada satu harapan untuknya.

bolehkah anda merawat pendengaran anda?

Helo. Bagaimana anda boleh mendapatkan janji Raphael? Saya benar-benar ingin membawa anak perempuan saya kepadanya, mungkin dia akan membantu.

Pertama, ini perlu disahkan secara saintifik dan disahkan secara objektif; kedua, jika ini benar, maka perlu untuk memberi anak lelaki ini segala jenis bantuan untuk mendapatkan pendidikan perubatan dan seterusnya menyumbang kepada kegiatannya, kerana ini unik dan warisan negara kita, yang tidak dapat diabaikan.

Kanak-kanak psikik: Penyembuh, pengawal, telepati

Pada zaman kanak-kanak, banyak dari kita menunjukkan kemampuan psikik, tetapi mereka cenderung memudar seiring bertambahnya usia. Saya masih ingat, ketika berusia empat tahun, saya keluar ke balkoni dan melihat mata, hidung dan mulut saya di bawah sinar matahari. Oleh kerana inilah gambaran matahari dalam buku kanak-kanak, saya sama sekali tidak terkejut. Dan ketika saya semakin tua, saya menyedari bahawa saya melihat sesuatu yang tidak biasa.

Alani Santos, seorang penduduk Brazil berusia lapan tahun, mendakwa dia boleh melakukan keajaiban. Dia mengatakan bahawa Tuhan memberinya kekuatan untuk menyembuhkan orang dari HIV dan barah

Fikiran terbuka

Pusat Penyelidikan Rhine ditubuhkan di Durham (North Carolina, Amerika Syarikat) pada 30-an abad yang lalu oleh penyelidik fenomena anomali J.B. Ryne. Pengikutnya Louise Rhine telah mengumpulkan arkib 216 surat yang dia terima dari pelajar sekolah. Semua responden melaporkan beberapa jenis pengalaman yang mereka alami dengan persepsi ekstrasensori. Baru-baru ini, ahli psikologi kanak-kanak dan pekerja Pusat Rhine Dr. Atena A. Drews menganalisis kandungan surat-surat ini..

Oleh itu, mereka menggambarkan 157 episod yang berlaku secara spontan yang berkaitan dengan fenomena paranormal. 77% daripadanya adalah mimpi kenabian atau firasat yang benar. 10% surat-menyurat dikhaskan untuk kes telepati, dan 14% - kesaksian.

Lebih-lebih lagi, lebih daripada separuh peristiwa yang diramalkan oleh kanak-kanak tidak begitu penting, sekurang-kurangnya dari sudut pandang orang dewasa: ia berkaitan dengan pakaian, kelas sekolah atau haiwan peliharaan. Mengenai fenomena seperti telepati, maka kebanyakan kanak-kanak mempunyai hubungan telepati dengan ibu bapa atau guru mereka..

Dr Drews menyatakan bahawa terdapat lebih banyak kanak-kanak perempuan daripada kanak-kanak lelaki di kalangan pengarang surat seperti itu, mungkin kerana kanak-kanak perempuan lebih intuitif. Di samping itu, penulis kajian percaya bahawa kebolehan psikik dipengaruhi oleh jenis keperibadian anak. Jadi, lebih sering mereka menampakkan diri pada anak-anak yang ekstrovert, kerana mereka merasakan hubungan yang lebih besar dengan dunia luar dan orang-orang. Mereka juga boleh muncul pada anak-anak yang mempercayai perkara-perkara seperti itu..

Ramai penyelidik menyatakan bahawa kebolehan luar biasa sering dijumpai pada kanak-kanak yang mengalami pelbagai trauma psikologi. Sebagai contoh, profesor psikologi di University of Connecticut, Kenneth Ring, menulis bahawa kanak-kanak seperti itu "akan berusaha untuk mengasingkan dirinya dari aspek trauma dari dunia fizikal dan sosial. Ini boleh membawa kepada kenyataan bahawa dia akan menyesuaikan diri dengan kenyataan lain ".

Dr Shari A. Cohn-Simmen menemubual 208 keluarga di Dataran Tinggi Scotland dan Kepulauan Barat, di mana secara statistik banyak orang memiliki kekuatan ghaib. Penyelidik mendapati bahawa 10% orang yang mempunyai kemampuan ini adalah kembar, walaupun di kalangan penduduk daerah ini, jumlah kembar hanya 3%..

Seperti yang anda ketahui, ada ikatan antara kembar sejak kecil, berkat mereka saling merasakan. Gemini dapat melakukan tindakan tertentu secara serentak, walaupun jaraknya cukup jauh antara satu sama lain, dan pada masa yang sama cedera atau terluka.

Adakah kebolehan ini semakin pudar seiring usia? Atena A. Drews percaya bahawa tidak, seiring bertambahnya usia, banyak orang menekannya dalam diri mereka dan berhenti memperhatikan perkara-perkara seperti itu. "Anak-anak mungkin berpikiran lebih terbuka," Dr. Drews dan rakannya Sally Feather menulis dalam artikel ilmiah. "Mereka tidak merasakan perkara-perkara yang dianggap mustahil dalam masyarakat kita, mereka tidak skeptis.".

"Jadilah kuncinya!"

Sylvia Hart Wright, dalam ceramahnya "Ciri-ciri Kanak-kanak yang Meningkatkan Kemampuan Psikik," yang diterbitkan dalam The Journal of Spiritual and Paranormal Research, menulis:

"Sikap negatif terhadap paranormal, yang sering disebabkan oleh pandangan materialistik yang konservatif, membawa kepada fakta bahawa anak-anak mulai menekan kebolehan tersebut secara intuitif dalam diri mereka. Tetapi jika orang di sekitar mengatakan bahawa adalah normal untuk menerima maklumat dengan bantuan kemampuan ghaib, anak-anak mula mengembangkannya. ".

Sebagai contoh, Wright menggunakan kajian sosiolog Charles Emory. Dia memetik kes dari zaman kanak-kanak seorang wanita - medium dalam generasi ketiga.

Pernah gadis itu memberitahu ibunya bahawa dia melihat seorang lelaki berdiri di sudut bilik. Daripada memarahi anak perempuannya untuk khayalannya, dia dengan tenang meminta nama orang asing itu.

Seorang wanita lain mengatakan bahawa neneknya, ketika kecil, berusaha mengembangkan kemampuan psikisnya. Sebagai contoh, dia menyembunyikan kunci dan meminta untuk mencarinya. Pada masa yang sama dia berkata: "Jadilah kunci dan beritahu saya di mana anda berada".

Lama kelamaan, kemampuan gadis-gadis tidak luntur, dan sebagai orang dewasa, mereka masih belum kehilangan apa yang disebut "persepsi ekstraensori." Mungkin itu kerana orang yang mereka sayangi setia kepada ini dan tidak melarang anak-anak untuk "berkhayal".

Penyembuh muda

Penyembuh kanak-kanak jauh dari perkara biasa. Inilah yang berlaku pada zaman kanak-kanak dengan pelatih dan penyembuh Amerika yang terkenal di masa depan, Edgar Cayce. Suatu ketika, semasa bermain besbol di halaman sekolah, bola terkena Edgar di bahagian belakang kepala..

Dia segera mulai tertawa bodoh, membuat wajah dan melambaikan tangannya. Di rumah, dia mengambil kuali dengan biji kopi yang tidak dibakar dari dapur dan bergegas ke halaman. Dia memberitahu ibunya bahawa dia akan menyemai kopi.

Ibu bapa hampir tidak berjaya meletakkan anak itu, yang dalam kegembiraan gugup, tidur. Keesokan harinya diputuskan untuk memanggil doktor. Tetapi sebaik sahaja ayahnya menutupi Edgar dengan selimut, dia berkata dengan suara rendah:

- Segera letakkan tapal pada bahagian belakang kepalaku sepanjang malam. Saya terkena kepala dengan bola. Sekiranya anda tidak memakai tapal, pada waktu pagi saya akan benar-benar gila. Dan jika anda memakainya, saya akan sembuh.

Kemudian budak itu tertidur dengan nyenyak. Puan Casey mengambil nasihat anaknya dan membuat tapisan herba dan tepung jagung. Keesokan paginya budak lelaki itu bangun dengan sihat sepenuhnya. Benar, dia tidak mengingati apa-apa yang menimpanya setelah dipukul di kepala..

Kisah bagaimana budak lelaki itu sendiri menetapkan ubat untuk kegilaan mendapat publisiti luas. Dan tidak lama kemudian Edgar menyedari bahawa dia dapat menyembuhkan orang lain juga. Resipi ajaib datang kepadanya dalam mimpi - atau lebih tepatnya, dalam keadaan aneh, di mana dia jatuh dari semasa ke semasa, dan yang pada masa kita akan disebut trans. Ketenaran "penyembuh tidur" tersebar di seluruh Amerika.

Pada tahun 1989, laporan muncul di akhbar Soviet mengenai seorang gadis yang bernama Lela. Dia memberi jaminan bahawa dari semasa ke semasa bersentuhan dengan orang asing yang "membawanya" bersama mereka. Walaupun di hospital bersalin, ibu Lela tiba-tiba mengalami rasa panik yang aneh: anak itu "tidak sama", dia "diganti". Suaminya merasakan perkara yang sama. Apa maksudnya, pasangan tidak dapat menjelaskan.

Selepas beberapa minit, semuanya kembali normal. Ini berlaku lagi ketika Lela masih bayi. Ibunya entah bagaimana bangun di tengah malam dari serangan panik yang dahsyat - ada sesuatu yang "salah" dengan gadis itu lagi. Dan lagi setelah beberapa minit sensasi ini berlalu. Ketika Lela dibesarkan, ternyata dia melihat orang dalam, membuat diagnosis. Mereka mula menoleh kepadanya untuk meminta pertolongan..

Pada tahun 2004, media dunia melaporkan bahawa seorang budak lelaki India berusia 11 tahun merawat barah dan AIDS. Akrit Jasval yang berusia 11 tahun dari kampung kecil Nurpur dikatakan mempunyai IQ 162. Genius muda ini ketika usianya sudah bekerja di Institut Penyelidikan Onkologi di Mumbai, di mana dia membantu merawat barah.

Antrian pesakit yang ingin menyembuhkan berbaris untuk keajaiban anak, termasuk juga doktor. Akrit mendakwa telah menemui cara untuk merawat barah dan AIDS secara genetik. Benar, Akrit masih tidak dapat menjelaskan dengan tepat bagaimana penyembuhan itu berlaku..

Pusat Pengajian dan Pembangunan Giftedness Amerika telah mengiktiraf genius Akrit. Menurut ketua Dewan Sekolah Himachal Pradesh, B.R.Rahi, mereka melihat kemampuan penyembuhan yang luar biasa itu sebagai bukti lebih lanjut tentang kebiasaannya.

Menurut surat khabar tempatan, ibu bapa Jaswell terpaksa menjual sebahagian besar harta tanah untuk membiayai banyak perjalanan anak mereka ke luar negara. Dengan wang ini, sebuah makmal penyelidikan juga dianjurkan di New Delhi..

Pada tahun 2005, akhbar Rusia menulis mengenai Rafael Batyrov yang berusia 11 tahun dari daerah Chekmagushevsky di Bashkiria, yang tiba-tiba mula memperlakukan orang. Ayah lelaki itu dulu seorang perokok berat, berpengalaman lebih dari 30 tahun.

Raphael membaca doa di atas sebotol air biasa, menggerakkan tangannya ke atasnya. Ayah saya minum dari tin dan berhenti merokok pada hari yang sama! Kanak-kanak itu menyembuhkan seorang pemabuk tanpa harapan dengan air "bermuatan" yang sama.

Bapa Firgat membawa anak itu ke hospital daerah untuk doktor membuktikan atau menafikan kemampuan anaknya. Walau bagaimanapun, tidak ada seorang pun di sana yang mendengarkan mereka, dan ketua doktor (sekarang adalah bekas) bahkan bertanya adakah budak lelaki itu didaftarkan dengan psikiatri. Di klinik Ufa, tidak ada yang mendengarkannya..

Menurut budak laser, cermin itu menggambarkan sejenis peta aura kita. Di tempat-tempat di mana pantulan menjadi gelap, tenaga "buruk" terkumpul. Oleh itu, organ yang berpenyakit terletak di sana. Pada mulanya, Raphael hanya menunjukkan tempat yang sakit. Sekarang dia dapat memberikan diagnosis yang menyeluruh. Ibu kepada anak lelaki yang luar biasa Rasima Raufovna bekerja sebagai guru sekolah rendah di sekolah yang sama di mana anaknya belajar. Menurutnya, Raphael telah menyembuhkan beberapa guru, dan bahkan guru besar datang ke anak itu untuk berunding..

Beberapa tahun yang lalu, sebuah klinik dibuka di Beijing di mana kanak-kanak dirawat. Ketua klinik, Dr. Yang, mengajar mereka asas-asas diagnostik degupan jantung dan kebijaksanaan lain dari usia prasekolah..

Belajar membezakan antara 600 jenis nadi dan membuat diagnosis berdasarkannya bukan sahaja memerlukan kemahiran, tetapi juga kemampuan psikik tertentu. Walaupun begitu, menurut wartawan, penyembuh muda jarang melakukan kesalahan. Rawat di sini dengan urutan, akupunktur, dan juga pelbagai merebus.

Salah satu kemunculan penyembuh kanak-kanak yang paling baru berlaku di Kemboja pada tahun 2013. Kemudian ratusan penduduk kampung bergegas ke wilayah Prey-Veng dengan harapan dapat menyembuhkan penyakit mereka..

Di sini di komuniti Koh Rok hidup seorang budak lelaki yang tidak biasa yang dipercayai mempunyai kekuatan penyembuhan. Nama kanak-kanak itu adalah Rai Rong. Dia berumur tiga tahun.

Orang membawa air, lilin dan wang sebagai persembahan dan meletakkannya di tanah di sebelah rumah budak lelaki itu. Mereka berharap sentuhannya dapat meringankan penyakit mereka. Di samping itu, anak keajaiban, bersama dengan ayahnya, membuat ubat rakyat dari tumbuh-tumbuhan..

Pesakit tidak perlu membayar banyak, tetapi setiap orang mesti membawa sekurang-kurangnya setengah dolar dalam mata wang tempatan agar anak lelaki itu menyentuh barang-barangnya. Sebilangan besar menghasilkan sejumlah besar, ingin menjadi antara yang pertama disentuh oleh penyembuh berusia tiga tahun.

Dan berita ini bermula dari April 2014. Alani Santos, seorang penduduk Brazil berusia lapan tahun, mendakwa dia boleh melakukan keajaiban. Dia mengatakan bahawa Tuhan memberinya kekuatan untuk menyembuhkan orang dari HIV dan barah.

"Dia adalah anak normal, jika anda tidak memperhatikan pemberiannya. Yesus menyembuhkan, bukan dia. Dia hanya alat muzik-Nya, "kata ayah gadis itu kepada Daily Mail..

Dua kali seminggu, orang sakit dari seluruh Brazil datang ke gereja di mana Alanya menerimanya. Selepas kementerian, orang diminta untuk memberikan sumbangan sukarela (membawa sumbangan).

Menurut Daily Mail, gadis itu dijuluki "mubaligh kecil." Dia telah menjalankan perkhidmatan penyembuhan selama dua tahun sekarang. Alania mengatakan bahawa dia berdoa setiap hari dan meminta Tuhan untuk melakukan mukjizat, dan di masa depan dia ingin menjadi doktor. Ayahnya, sebelum menerima Kristus, mencuri dan menjual kereta. Sekarang dia menolong putrinya dalam pelayanan - dia mengumpulkan keperluan doa, yang dikirimkan kepada mereka di laman web dan memberinya untuk berdoa.

Sebagai tambahan, "Little Missionary" menjalankan perkhidmatan di seluruh negara, dan juga berkomunikasi dengan orang melalui Skype..

Mungkin maksudnya bukanlah anak-anak yang mempunyai kebolehan luar biasa, tetapi kita semua memilikinya sejak lahir. Tetapi kemudian, hanya sebilangan kecil dari kita yang berusaha mengembangkan karunia ini, kerana lebih mudah hidup tanpanya. Tetapi jika sikap masyarakat terhadap "paranormal" dan "tidak konvensional" berubah, maka kebanyakan dari kita akan dapat mengekalkan bakat orang yang peka dan dewasa.

Margarita TROITSYNA

Log masuk OK

  • Berkongsi ini
  • Berkongsi ini

Rafael Batyrov yang berusia 11 tahun dari daerah Chekmagushevsky melihat penyakit orang di cermin

Pakar mendapati Raphael sakit mental

Kami menemui Rafael di sekolah pada pelajaran bahasa Tatar. Penyembuh kecil itu ternyata seorang budak lelaki pendek, berbintik-bintik dengan senyuman yang menawan. Raphael hampir tidak boleh berbahasa Rusia. Kami berkomunikasi dengannya di Tatar.

- Saya menemui kebolehan saya kira-kira setahun yang lalu, pada 8 Mac. Ayah Firgat membaca dengan lantang sebuah artikel di surat khabar mengenai seorang lelaki yang melihat melalui orang, - kata budak itu. - Saya katakan saya juga boleh melakukannya. Saya duduk ayah di depan cermin dan menyenaraikan semua luka.

Ayah lelaki itu dulu seorang perokok berat, dengan pengalaman lebih dari 30 tahun. Raphael membaca doa di atas sebotol air biasa, menggerakkan tangannya ke atasnya. Ayah saya minum dari tin dan berhenti merokok pada hari yang sama! Kanak-kanak itu menyembuhkan seorang pemabuk tanpa harapan dengan air "bermuatan" yang sama.

Firgat membawa kanak-kanak itu ke hospital daerah untuk doktor membuktikan atau menyangkal kemampuan anaknya. Walau bagaimanapun, tidak ada seorang pun di sana yang mendengarkan mereka, dan ketua doktor (sekarang adalah bekas) bahkan bertanya adakah budak lelaki itu didaftarkan dengan psikiatri. Di klinik Ufa, tidak ada yang mendengarkannya, walaupun Raphael dan ibu bapanya masih ingin mendengar pendapat yang berwibawa mengenai kemampuan penyembuh muda itu..

Menurut budak laser, cermin itu menggambarkan sejenis peta aura kita. Di tempat-tempat di mana pantulan menjadi gelap, tenaga "buruk" terkumpul. Oleh itu, organ yang berpenyakit terletak di sana..

Pada mulanya, Raphael hanya menunjukkan tempat yang sakit. Sekarang dia dapat memberikan diagnosis yang menyeluruh. Di rak budak desa berusia 11 tahun terdapat Alkitab, Al-Quran, ramalan Nostradamus dan buku rujukan perubatan. Sejak kecil, Raphael tidak memakan daging atau produk tenusu. Setiap orang yang datang kepadanya untuk rawatan diminta untuk tidak memakan daging babi.

© Copyright 2022 www.ciladultdaycare.com
Baca juga:
  1. VIII. BAB SAMBUNGAN LANGSUNG
  2. Permulaan Galilea dan kesinambungan klasik
  3. BAB VI. CATATAN SAMBUNGAN OLEH DOKTOR JOHN WATSON
  4. Dari sejarah.
  5. Belakang | Ke atas | Kesinambungan..
  6. Kesinambungan
  7. Kesinambungan
  8. Kesinambungan 1
  9. Kesinambungan 1